PYTANIA I ODPOWIEDZI
Jak mogę zarejestrować się na webinar?
Udział w webinarium możliwy jest wyłącznie po wcześniejszej rejestracji w naszym systemie rezerwacyjnym na stronie www.mip-konferencje.pl w sekcji wydarzenia.
Jest to niezbędne ze względu na ograniczoną liczbę miejsc i konieczność samodzielnego wyrażenia zgód formalnych na przetwarzanie danych osobowych.
Nie możemy dokonać manualnej rejestracji na wydarzenie w Państwa imieniu.
Po rejestracji otrzymają Państwo na podany adres mailowy potwierdzenie rejestracji, a dobę przed wydarzeniem wiadomość z linkiem dostępowym do webinaru.
ODSŁUCHAJ
Jak i kiedy otrzymam certfikat za uczestnictwo?
Certyfikaty rozsyłamy poprzez e-mail w ciągu 7 dni roboczych po zakończeniu webinaru.
W sprawach certyfikatów potwierdzających Państwa udział w webinarium prosimy pisać na adres certyfikaty@mip-pharma.pl
ODSŁUCHAJ
Nie widzę maila z linkiem do webinaru lub udostępnionego nagrania. Co robić?
Prosimy o sprawdzenie folderów niechcianych wiadomości (np. SPAM, JUNK, OFERTY, wiadomości-śmieci itp.), gdyż może się zdarzać, że Państwa program pocztowy zakwalifikuje e-mail z linkiem jako spam i wiadomość nie wyświetli się w skrzynce odbiorczej. Może się również zdarzać, że taki e-mail zostanie skasowany na etapie synchronizacji z serwerem pocztowym.
Linki do webinarów są wysyłane jedną dobę wcześniej. Prosimy o sprawdzanie czy otrzymaliście Państwo link chociaż z kilkugodzinnym wyprzedzeniem i niezwłoczne kontaktowanie się z nami w razie jego braku. Obecnie na każdy webinar rejestrują się ponad trzy tysiące osób i zawsze kilka procent zgłasza brak linku. Jeżeli robią to Państwo tuż przed webinarem, to mimo wielkiego zaangażowania z naszej strony, nie jesteśmy w stanie wszystkim Państwu szybko odpowiedzieć. Prosimy Państwa o zrozumienie.
ODSŁUCHAJ
Problemy z odbiorem wiadomości e-mali w serwisach pocztowych wp.pl, onet.pl, interia.pl.
Osoby posiadające adresy e-mail w niektórych domenach (np. @wp.pl, @onet.pl, @interia.pl, @poczta.fm, @o2.pl) często zgłaszają, że nie są do nich dostarczane e-maile z potwierdzeniami rejestracji lub z linkami do udziału w webinarach.
Aby uniknąć takich problemów w przyszłości, sugerujemy dokonywanie rejestracji z wykorzystaniem adresów w domenie @gmail.com, gdyż ich użytkownicy bardzo rzadko zgłaszają podobne problemy.
ODSŁUCHAJ
Czy webinary są dostepne do obejrzenia także po zakończeniu wydarzenia?
Tak, najczęściej nagranie webinaru jest dostępne do obejrzenia w trakcie czternastu dni od zakończenia transmisji.
Za każdym razem szczegółowo informujemy o tym w potwierdzeniu rejestracji przesyłanym na Państwa e-mail, a także na podstronie wydarzenia na naszym portalu.
ODSŁUCHAJ
Jak otrzymać link do nagrania webinaru?
Każda osoba, która zarejestrowała się na dany webinar, otrzyma automatycznie link dostępowy do nagrania webinaru.
Link dotrze na adres e-mail podany podczas rejestracji.
ODSŁUCHAJ
Czy link do webinaru i/lub jego nagrania mogę udostępnić znajomemu lekarzowi, który nie zdąrzył się zarejestrować na wydarzenie?
Każdy link, jaki otrzymują Państwo na podany podczas rejestracji adres e-mail, jest dedykowany tylko osobie, która się rejestrowała.
Oznacza to, że link zadziała tylko u jednej osoby – po jego uruchomieniu, nie zadziała z innego urządzenia i adresu IP.
Jeśli link zostanie udostępniony i kliknie go Państwa znajomy lekarz, automatycznie utracą Państwo dostęp do materiałów i/lub możliwości uczestnictwa w webinarze.
ODSŁUCHAJ
Jak przełaczyć się z poczty na przeglądarkę na smartfonie z Androidem, aby nie zrobić zamieszania z kodem dostępowym?
Przełączanie się między ostatnio używanymi aplikacjami:
- Przesuń palcem w górę, przytrzymaj i puść.
- Przesuń palcem w lewo lub w prawo, by przejść do aplikacji, którą chcesz otworzyć.
- Kliknij aplikację, którą chcesz otworzyć.
W ten sposób można przełaczać się pomiędzy ostatnio uruchomionymi aplikacjami.